Klantenservice

Wijzigingen doorgeven

Recreatie Zeker neemt uitsluitend wijzigingen van eigen klanten in behandeling. U kunt controleren of u klant bent van Recreatie Zeker door uw polis te raadplegen. Bent u klant van Recreatie Zeker dan kunt u via onderstaand formulier uw wijziging aan ons doorgeven.
  •  
  •  
 
De velden met een * zijn verplicht

Klachten

Wij doen er alles voor om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. U mag van ons verwachten dat wij onafhankelijk voor u de verschillende verzekeraars met elkaar vergelijken en u hierover zo goed mogelijk informeren. Mocht u desondanks klachten hebben over onze dienstverlening, vragen wij u ons dit direct te laten weten. Wij zullen ons uiterste best doen om uw klacht zo snel mogelijk op te lossen.
Mocht u menen dat wij niet adequaat op uw klacht hebben gereageerd, dan kunt u zich wenden tot: Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid), Postbus 93257, 2509 AG Den Haag. Ons aansluitnummer bij Kifid is 300.016203.
Natuurlijk komen wij in eerste instantie graag met u tot een oplossing!